Saturday, July 26, 2008

Kaedah Penggunaan

Kaedah Penggunaan



Virile For Men amat senang digunakan. Kami mencadangkan ianya digunakan. Kami mencadangkan ianya digunakan pada setiap hari sebagai penyelesaian kepada masalah alat kelamin lelaki.


LANGKAH 1 :

Sapukan sedikit krim ke atas tapak tangan dan sapukan mengikut gerakan menaik (ikut arah anak panah) daripada hujung dubur sehingga ke bawah buah zakar. Sapuan ini mengambil masa lebih kurang 30-40 saat.


LANGKAH 2 :

Sapukan krim pada bahagian hujung zakar dan keseluruhan zakar mengikut gerakan menaik (ikut arah anak panah) sehingga krip meresap ke dalam kulit. (Bagi pengguna yang tidak bersunat, anda perlu menarik ke bawah kulit lembut yang menutupi bahagian hujung zakar dan menyapu krim pada bahagian tersebut)

Anda akan merasai perbezaan bermula daripada penggunaannya buat pertama kali. Bagaimanapun, untuk mendapat kesan yang maksima, kami mengesyorkan anda mengikut kekerapan aplikasi seperti di bawah: Minggu 1 - Minggu 2 : Sebanyak 2 aplikasi sehari (selepas mandi pagi dan sebelum tidur malam) Minggu ke 2 dan seterusnya : Sekurang-kurangnya sekali dalam sehari (dicadangkan pada sebelah malam sebelum tidur),selama 90 hari untuk kesan maksimum.

Virile For Men mengandungi formula asli yang aktif daripada intipati darpada sejenis ikan (Periophthalmodon Schlosseri)yang mengandungi bahan yang dapat mengembangkan salur darah. Apabila disapu,salur darah dan kapilari akan mengembang dengan segera dan sekaligus dapat menambahkan proses pengedaran darah. Proses ini akan mengakibatkan anda berasa agak 'hangat' dan'menyucuk'. Apabila anda merasai keadaan ini, tahulah anda bahawa Virile For Men sedang bertindak ke atas alat kelamin anda.

No comments: